Ukrajinac Roland Bartetzko u tkz.HVO

Ovo je lice ratnika koji se borio protiv Armije BIH  a o papiru koji je nedavno postavio na tviteru kaže

Neki stari papir iz vremena kada sam se borio protiv bosanskih muslimana. To je karta za godišnji odmor za putovanje u Split i posjet ranjenim suborcima u bolnici.

Kasnije sam ga opet sreo na Kosovu. Uzeo me uz bok i šapnuo mi na uho: „Nemoj nikome reći da sam se borio protiv muslimana u Bosni! Rekao sam svima ovdje da sam se tamo borio samo godinu dana na kraju rata kada smo se borili protiv Srba.”Moj prijatelj se brinuo da njegovi novi drugovi koji su većinom muslimani neće cijeniti da saznaju da se on jednom borio protiv njihove "braće" u Bosni. Stoga je izostavio godinu dana služenja vojnog roka.

 

I ja sam se borio protiv bosanskih Muslimana, ali kada sam se pridružio OVK, nije me bilo briga. U svakom slučaju, pisalo je na svim mojim vojnim papirima koje sam nosio sa sobom. Nitko mi nije smetao, osim jednog tipa u kafani koji se svojevremeno borio za “Armiju” (Armije BiH) i koji me pozvao na pivo uz riječi: “Smeta li ti da popiješ pivo s prljavom balijom?” Balija je derogativni izraz za bosanske muslimane. Oboje smo se dobro nasmijali njegovim riječima.

Također ponekad izostavim da sam se borio ili služio u ovoj ili onoj vojsci. Ali to nema nikakve veze sa skromnošću ili, kao moj prijatelj, s pažnjom. Previše sam lijen da vodim razgovor koji uvijek slijedi nakon što jednom starom veteranu kažeš da si služio u istoj vojsci.